Sīkdatņu uzstādījumi

Sīkdatnes tiek izmantotas vietnes funkcionalitātei un analītikai. Ir iespējams atteikties no analītikas sīkdatnēm.

Apskatīt sīkdatņu politiku
Darba laika uzskaite
Hrono.io ir darba laika uzskaites rīks, kas palīdz izsekot darba stundas dažādos projektos gan mazām, gan lielām komandām, kā arī individuāliem darbiniekiem.
Darba laika uzskaite
Budžeta plānošana
Darbinieku atvaļinājuma pārvaldība
Projekti un komandas
Brīvdienu kalendārs
  • Apraksts
  • Jautājumi
  • Demo
  • Papildus saites

Nostrādātā darba laika uzskaite ir viens no efektīvākajiem līdzekļiem, kā paaugstināt darba kvalitāti, ražīgumu un minimizēt zudumus Jūsu uzņēmumā. Saskaņā ar statistikas datiem, vairāk kā viena trešdaļa no darbā pavadītā laika tiek patērēta nelietderīgi. Hrono.io padara ikdienas laika uzskaiti caurskatāmu, līdz ar to Jūs vienmēr būsiet lietas kursā par savas komandas padarīto darbu iekš dažādiem projektiem.

Hrono.io risinājums ļauj iegūt datus par mēnesī nostrādāto dienu un stundu skaitu, virsstundu skaitu, kā arī regulēt, lai darbinieku pēc kārtas nostrādāto dienu un stundu skaits nepārkāpj likumā noteiktos ierobežojumus. Tāpat darba laika uzskaites sistēma ļauj ērti aizpildīt darbinieku atvaļinājumu grafiku, kontrolējot, lai vienlaicīgi atvaļinājumā nedodas pārāk liels darbinieku skaits, kā arī kategorizēt atvaļinājuma dienas atkarībā no to veida – slimības lapas, ikgadējie atvaļinājumi un citi.

Detalizētāk par to, kādu pievienoto vērtību Jūsu biznesam dod padarītā laika uzskaites rīks, var lasīt, spiežot šeit.

Sīkāk par to, kādas funkcionalitātes ir pieejamas risinājumā, lasīt lietotāju palīdzībā, spiežot šeit.

Ērta padarīta darba laika uzskaite

Ērts veids kā darbiniekiem atrakstīt ikdienas padarīto darbu un sekot līdzi, vai atrakstītais laiks atbilst katra slodzei. Iespēja atskaites redzēt par konkrēto dienu, nedēļu vai visu mēnesi.

Iespēja sekot darbinieku & komandas aktivitātēm

Risinājums ļauj minimizēt ikdienas sapulces, informācija par darbinieka padarīto darbu projektu ietvaros ir redzama katram vadītājam atsevišķi par viņa pārraudzībā esošo komandu.

Veido statistiku un analīzi par iegūto informāciju

Vienkopus iespējams redzēt statistiku par darbinieku padarīto darbu kopā, projektu griezumos, komandu ietvaros vai individuāli par atsevišķiem uzdevumiem. Statistiku iespējams redzēt par dažādiem laika periodiem.

Automatizē atvaļinājumu plānošanu, iesniegšanu un apstiprināšanu

Atsevišķs modulis priekš dažāda veida prombūtnes pieteikšanām un apstiprināšanām.

Neder neviens no piedāvātajiem plāniem?

Sazinieties ar mums izmantojot:

  • saziņas formu;
  • e-pastu (info@ltech.lv);
  • telefonu (+371 25602758).

pastāstiet par savām vajadzībām, un mēs Jums izveidosim individuālu plānu.

Vai Hrono.io ir gan mākonī, gan kā servera risinājums?

Šobrīd Hrono.io piedāvājam kā servisu iekš mākoņa.

Kā notiek apmaksa par produkta lietošanu?

Katra mēneša pēdējā dienā mēs nosūtīsim rēķinu uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Rēķins ir jāatmaksā noteiktajā periodā. To neapmaksājot,  piekļuve sistēmai tiks liegta. Tiklīdz rēķins tiek atmaksāts, tā piekļuve sistēmai tiek atjaunota.

izmēģināt Hrono.io

Izmēģini risinājumu Pats!

Ikvienam ir iespēja Hrono.io bezmaksas izmēģināt 30 dienas.

Apskatīt demo
Sazinies ar mums!
Uzdod sev interesējošos jautājumus, mēs atbildēsim.

Jūsu ziņa ir nosūtīta!

Paldies. Parasti atbildam ne vēlāk, kā vienas darba dienas laikā.