;
Skip to content

Programmatūras izstrāde

Pielāgotas programmatūras izstrādes process ir soļu jeb posmu kopums, kas tiek veikts, līdz programmatūra ir izstrādāta un nodota klientam. Īsumā, tas ir standartizēts process, kurā LTECH komanda rada risinājumu atbilstoši jūsu uzņēmuma vajadzībām.

Mūsu process

#1 Prasību analīze

Pirmais solis ir informācijas ievākšana par projekta mērķi, uzdevumiem un apjomu. Šī informācija ir nepieciešama, lai izvērtētu, kādas tehnoloģijas būs piemērotākās jūsu biznesa mērķu sasniegšanai.

#2 Programmatūras dizains un plānošana

Otrajā fāzē komanda izmanto iepriekšējā posmā iegūtās prasības, lai izstrādātu detalizētu programmatūras plānu. Šis plāns ietver programmatūras arhitektūru, lietotāja saskarni un datubāzes dizainu. Tāpat komanda izveido projekta grafiku un sadala projektu mazākos, vieglāk pārvaldāmos uzdevumos.

#3 Programmatūras izstrāde un ieviešana

Izstrādes fāzē mēs pārveidojam programmatūras dizainu kodā. Mēs izmantojam iteratīvu pieeju, piegādājot strādājošu programmatūru īsos ciklos. Visā ieviešanas gaitā mēs nepārtraukti testējam risinājumu, lai nodrošinātu tā atbilstību kvalitātes prasībām.

#4 Testēšana

Mūsu kvalificētie kvalitātes nodrošināšanas (QA) inženieri testē programmatūru, lai pārliecinātos, ka tā atbilst visām funkcionālajām un nefunkcionālajām prasībām. Tas tiek darīts, izpildot virkni dažādu testu, kas paredzēti, lai atrastu jebkādas kļūdas programmatūrā. Kad testēšana ir pabeigta, programmatūra ir gatava lietošanai produkcijas vidē.

#5 Dokumentācija

Mūsu vērtības saskan ar Agile vērtībām, kas neaicina pilnībā atteikties no dokumentācijas, bet gan atzīst tās nepieciešamību izstrādes, jaunu darbinieku apmācības un uzturēšanas atbalstam. Mēs atbalstām struktūru un plānošanu, taču fokusējamies uz kodolīgu, mērķtiecīgu dokumentāciju, nevis visaptverošām specifikācijām.

#6 Programmatūras uzturēšana

Programmatūras uzturēšanas fāzē mēs nodrošinām, ka programmatūra ir vienmēr aktuāla un darbojas pareizi. Tas ietver atklāto kļūdu labošanu, jaunu funkciju pievienošanu un saderības nodrošināšanu ar jaunākajiem ietvariem un bibliotēkām. Šajā posmā mēs arī sniedzam tehnisko atbalstu lietotājiem.

Sazinies, parunāsim!

Jūsu ziņa ir nosūtīta!

Paldies. Parasti atbildam ne vēlāk, kā vienas darba dienas laikā.