;
Skip to content

Lielo datu analītika

Izmantojot lielo datu analītiku stratēģisku priekšrocību iegūšanai, uzņēmumi var:

  • Atklāt jaunas iespējas: Pateicoties visaptverošai klientu datu analīzei, uzņēmumi var atklāt jaunus produktus vai pakalpojumus, kas atbilst klientu interesēm, tādējādi veicinot inovācijas un izaugsmi.
  • Uzlabot klientu apkalpošanu: Klientu mijiedarbības analīze ļauj identificēt konkrētas jomas klientu apkalpošanā, kurās nepieciešami uzlabojumi, nodrošinot atsaucīgāku un pozitīvāku klientu pieredzi.
  • Optimizēt izmaksu efektivitāti: Rūpīgi analizējot darbības datus, organizācijas var precīzi noteikt iespējas samazināt izmaksas un uzlabot kopējo darbības efektivitāti.

Lielo datu analītikas process

#1 Datu ievākšana

Datu ievākšana no dažādiem avotiem, lai nodrošinātu visaptverošu informācijas bāzi.

#2 Datu glabāšana

Ievākto datu organizēšana datu noliktavā (data warehouse) vai datu ezerā (data lake), lai nodrošinātu optimālu pieejamību un pārvaldību.

#3 Datu apstrāde

Datu tīrīšana un sagatavošana, lai nodrošinātu to gatavību padziļinātai analīzei.

#4 Datu analīze

Progresīvu metožu, tostarp mašīnmācīšanās, statistisko metožu un, attiecīgos gadījumos, mākslīgā intelekta pielietošana, lai iegūtu vērtīgas atziņas.

#5 Datu vizualizācija

Analizēto datu attēlošana, izmantojot interaktīvus ekrānus, informācijas paneļus (dashboards) vai detalizētus pārskatus, lai uzlabotu izpratni un veicinātu uz datiem balstītu lēmumu pieņemšanu.

Sazinies, parunāsim!

Jūsu ziņa ir nosūtīta!

Paldies. Parasti atbildam ne vēlāk, kā vienas darba dienas laikā.