Lielo datu analītika
Izmantojot lielo datu analītiku stratēģisku priekšrocību iegūšanai, uzņēmumi var:
- Atklāt jaunas iespējas: Pateicoties visaptverošai klientu datu analīzei, uzņēmumi var atklāt jaunus produktus vai pakalpojumus, kas atbilst klientu interesēm, tādējādi veicinot inovācijas un izaugsmi.
- Uzlabot klientu apkalpošanu: Klientu mijiedarbības analīze ļauj identificēt konkrētas jomas klientu apkalpošanā, kurās nepieciešami uzlabojumi, nodrošinot atsaucīgāku un pozitīvāku klientu pieredzi.
- Optimizēt izmaksu efektivitāti: Rūpīgi analizējot darbības datus, organizācijas var precīzi noteikt iespējas samazināt izmaksas un uzlabot kopējo darbības efektivitāti.
#1 Datu ievākšana
Datu ievākšana no dažādiem avotiem, lai nodrošinātu visaptverošu informācijas bāzi.
#2 Datu glabāšana
Ievākto datu organizēšana datu noliktavā (data warehouse) vai datu ezerā (data lake), lai nodrošinātu optimālu pieejamību un pārvaldību.
#3 Datu apstrāde
Datu tīrīšana un sagatavošana, lai nodrošinātu to gatavību padziļinātai analīzei.
#4 Datu analīze
Progresīvu metožu, tostarp mašīnmācīšanās, statistisko metožu un, attiecīgos gadījumos, mākslīgā intelekta pielietošana, lai iegūtu vērtīgas atziņas.
#5 Datu vizualizācija
Analizēto datu attēlošana, izmantojot interaktīvus ekrānus, informācijas paneļus (dashboards) vai detalizētus pārskatus, lai uzlabotu izpratni un veicinātu uz datiem balstītu lēmumu pieņemšanu.